lejo53

Alla inlägg den 31 december 2009

Av lejo53 - 31 december 2009 18:53

Så var det bara några timmar kvar på det här året!

Jag bara ÄR! Inget glamouröst festfirande, inga raketer, ingenting!

Det är så j-a skönt. Fortfarande kallt ute, så min utevistelse idag begränsade sej till ett besök på kyrkogården för att tända ett ljus hos min käre Jan. Tänk att det är tre och ett halvt år sen han dog!!!


 


Det var mycket snö på graven och som vanligt hade jag väl inga vantar, så det blev att hjälpligt "skotta" fram lyktan som är så djupt ner i den frusna snön så att den knappt syns.

Ska väl se om det är något bra på TV, eller om jag ska titta på någon film från Voddler  som Anders så snällt har delat med sej av.

Karin och Per tyckte att jag kunde komma till dom och äta, men stönig och "anti-nyår" som jag är, så sitter jag väl här hemma.

Imorron är en annan dag och ett annat år. Jag önskar Er och mej 365 nya bra dagar med lagom glädje, lagomt med bekymmer, men framför allt mycket kärlek. Gott Nytt 2010!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Efter att ha fått en kamera av min son i julklapp, så tycker han att jag bör starta en blogg, så jag gör väl det då! Vi får väl se hur det går Anders! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards