lejo53

Alla inlägg den 30 december 2009

Av lejo53 - 30 december 2009 19:22

Luftvärmepumpen går för fullt, några element får hjälpa till. Det är skönt att vara inomhus och bara titta ut på solen och snön. Det blev en minipromenad förut, bara till soptunnan och postlådan. Näshåren frös till is direkt, men attans vad fint det var med fullmånen som lyser över den vita snön.


  


På verandan står denna stackars "trolltomte" och fryser magen av sej. Han var "bara" ett troll förut och stog under äppelträdet i våras och somras. Då tyckte fåglarna att hans fluffiga hår såg ut att passa bra att bygga bo av, så då blev han flintis. Han fick nymålad tröja och ny luva och blev tomte istället, och jag hoppas att han trivs med det.

Så har detta året snart gått, och vi kommer in på 10-talet.

Det ska bli ett bra år har jag bestämt!!!! Jag har dock inte bestämt hur nyårsaftonen ska firas eller inte firas ännu. Det återstår att se. Ha det gott alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Efter att ha fått en kamera av min son i julklapp, så tycker han att jag bör starta en blogg, så jag gör väl det då! Vi får väl se hur det går Anders! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards