lejo53

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av lejo53 - 13 januari 2010 19:56

Nu är det allt gôtt att ha kommit iordning igen. Som vanligt är det den där j-a månda´n, och vips, så är det fredag! Det lider mot semester´n. Vecka 24 börjar den och det är ju redan vecka tre nästa vecka. Hur ska man hinna med?  ;)

Jag har nytt hår förresten. Jag var hos Jennie och föryngrade mej igår.Kolla bara!!!

  


Karin säjer att det är 'tantvarning' när man färgar håret i flera färger, men Anders säjer att det inte är någon fara så länge det inte är henna-färgat!

Idag har jag varit på Åsbacka och sjungit med de boende på två avdelningar. Vi sitter i köket och sjunger gamla slagdängor från förr, och det är sååå roligt när de kommer ihåg låtarna och sjunger med. Vilket underbart jobb jag har! Nästa vecka startar en ny grupp med "bebisar" och deras föräldrar. Då sjunger och dansar vi för fulla muggar! Skôj!

Idag har jag också slängt ut granen. Eller rättare sagt stam och grenar. Barren blev kvar inomhus i en stor, fin, grön hög. Jag har redan dammsugit tre gånger,m en hittar fortfarande små sticksiga saker överallt. Men julen varar än´ till påska, så det är ju tid än. Nu blir det skumbad- levande ljus och avslappning. Sen julmust och ostbågar- det är ju julgransplundring för 17!

Presentation


Efter att ha fått en kamera av min son i julklapp, så tycker han att jag bör starta en blogg, så jag gör väl det då! Vi får väl se hur det går Anders! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards